Onze koren

ONZE KOREN

Bij Villanella gaan we aan de slag met zingen, muzikaal geheugen, instrumentale begeleiding en beweging. De vele internationale prijzen zijn fijn maar zijn geen doel op zich. Puurheid, authenticiteit en de beleving van de muziek staan centraal. Bij ons groeien kinderen muzikaal in de repetitie en op een podium maar daarbij ook in vriendschap en verbinding. Zich goed voelen in onze korenfamilie is onze focus. Onze grootsten zorgen voor de kleintjes, onze kleintjes leren van de grootsten. Zo ontwikkelt talent zich op een fijne en natuurlijke manier. Het repertoire bouwt mee op: van eenvoudige kinderliedjes naar meerstemmige nummers tot zelfs acht-stemmige koorwerken bij de jeugd.

KINDERKOOR
o.l.v. Laure Sannen

Vanaf de 3de kleuterklas tot en met het 5de leerjaar zijn jonge zangertjes welkom in Kinderkoor Villanella!

Repetities: zaterdag 17u30 tot 19u in GBS Eindhout

TIENERKOOR
o.l.v. An Alen

Ben jij een jongen (voor stemmutatie) of meisje dat houdt van zingen en zit je in het 6de leerjaar t.e.m. het 3de middelbaar? Dan is Tienerkoor Villanella iets voor jou!

Repetities: zaterdag 19u tot 21u in GBS Eindhout

JONGENSKOOR
o.l.v. Lisa Vangenechten

Ben jij een jongen tussen 12 (na stemmutatie) en 22 jaar en hou je van zingen? Dan is Jongenskoor Villanella iets voor jou!

Repetities: zondag 10u30 tot 12u30 in GBS Eindhout

JEUGDKOOR
o.l.v. An Alen

Ben jij een jongedame tussen 16 en 26 jaar die noten kan lezen en houdt van zingen? Dan is Jeugdkoor Villanella iets voor jou!

Repetities: zondag 10u30 tot 12u30 in GBS Eindhout